Monday, February 14, 2011

I'm dedicating this post to... - Dedico este post a...

.
To be honest I don't really care that much about Valentine's Day, I never did. Please don't get me wrong, this is just my opinion, but to me is just a day like any other. We should show our loved one we love him every single day, not only today.
So, since I don't care much about Valentine's, I'm dedicating this post not to the lovely couples around the world, but to those who still haven't found "Prince Charming"!
All I want to say is:
Think positive, believe and maybe one day your doorbell will ring and when you open the door you will see something like this (see image bellow). 
.
Nunca liguei muito ao Dia dos Namorados e por favor não me entendam mal, mas até acho meio ridículo entrar num restaurante cheio de casalinhos como se fosse obrigatório ter de ir jantar fora com o namorado/marido/amigo colorido! Prefiro mil vezes jantar em casa num ambiente mais intimo. E acho que o amor deve ser "celebrado" todos os dias (por celebrado quero dizer alimentado) e não apenas hoje.
E por nunca ter ligado muito a este dia decidi dedicar este post, não aos casalinhos fofinhos, mas sim a quem está sozinho e ainda não encontrou o seu "príncipe encantado"!
Por isso apenas quero dizer:
Pensem positivo, acreditem e quem sabe se um dia não ouvem tocar à porta e do outro lado recebem uma mensagem como a da imagem abaixo.


Love you all (Peace) - Susana R.
.